torsdag 29 augusti 2013

Det finns nog ingen anledning att försöka undkomma lycka så jag väntar här tills du kommer
Snälla tro mig även om du inte tror på något annat
Vi 2 är aldrig måndagar
Vi är under
Du fanns långt innan tiden kommit
När jag dricker ur din hals ,när det sker ett "& det har aldrig funnits en större natt"
Sött när:Det finns ingenting just som en människa som behöver
Ett :tänk om jag aldrig mer måste vara vacker
Eller 6 år utan balsam
Saknar men jag vet jag har inte varit där /än/
Jag är bara en jävla massa hårfärg ordinära dagar & små stunder
Men du till sist det händer att jag drömmer om hur vi korsar våra fingrar mot himlen & du andas i håret med för mycket färg & du är allt varmt som jag saknat & jag vet att jag inte behöver vara stor mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar