söndag 17 juni 2012

Så jag såg Vävarna på Tribunalen.

Avgudar när det är teater på min gata. Man kan susa ned i flipflops. Min fina vän Jonathan gjorde bra ifrån sig & jag kände mig peppad att ta tag i mig själv när ja susade över gatan hem igen.

Såg "En dag" djup besviken då jag tyckte mycket om boken. Kändes som ALLT missades i filmen.
Vakna idag till Marilyn Manson intervju på tivon. Jag älskar den mannen. "Du måste va redo att dö för det om du inte kan leva utan det". Just så. Jag vill ha en påliv&dödpojk som han.

Musiken bor på den allra tystaste av platser. Kanske drömde jag om oss men vad spelar det för roll.
Att jag drömmer betyder att jag lever trots allt.

Det är söndag det är regn. Jag ska visa två av mina diamantigaste filmer för min bästa vän. Control & BD filmen.
M jag älskar dig. På måndag är det 1 år sedan CC lämnade jorde livet & dig.
Du klarar allt. Ni ses igen. Vi måste bara leva lite till vet du.
Andas med mig jag andas med dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar