lördag 18 oktober 2014

Citronrök
din smak
syrligt så minns jag dig

ingen är som du
ingen är som du
ingen är som du

ser dig sitta där i hörnet & jag tänker att du är verkligen en annan nu
vad hände med honom jag inte kunde skrämma?

jag är en annan nu
nej!vi är "dem"än
vi kommer alltid vara dem som lever & dör med mörkret

midnatt råder om typ 15 min
vågar inte gå in
vad fan hände med hon som vågade allt?

fortsätter hem till madrassen & gallskriktystnad från närmst medvetslös mobil sedan 3 veckors passerade nätter

hur roligt kan man möjligen ha i Oktober?
hur många öppna hjärtan hudkroppar & talhjärnor(som man verkligen finner intressanta finns därute baby?)

det måste finnas ett urval då min lur förblir medvetslös
samtidigt vart är dem där du sitter ölsjälv nattsjälv nu?

slår på tvn dem talar om dig
eller är det på radion
eller i mitt eget huvud
dem säger att du var det finaste jag någonsin kunnat få & jag nickar i samförstånd sätter mobilen på ljudlös för första gången sedan i Maj
hoppas
inte
ens
längre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar