tisdag 25 november 2014

Stryparn

Går fram
Vad skulle jag annars göra
dör
men dör även om jag inte gör det
om jag så envist vill att mitt liv ska vara som på film får jag fan ta i från tårna
Skulle du säga att jag förminskar dig om jag säger att du är så jävla vacker?
andas lika hungrigt
Ingen har nog kallat mig vacker möjligen min mor men tack
visst har vi setts förut?
Det har vi (2 gr & jag minns i detalj vad som sagts mellan oss någonsin) men svarar
Om du säger det
1,2,3 till kommer fram & cirkeln är bruten
lämnar
Det är för jävla uppenbart han skulle strypa mig & kasta mig för stupet före 00:00
sms 03:12 Fick ditt nr av S var vi färdiga med varandra?
Smickrad över mödan att ta reda på mitt nr
naturligtvis
somnar om
det är allt jag förmår
mitt hjärta rymmer bara en katt
förlåt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar