måndag 15 december 2014

Bakom lucka 15 där är stenen jag satt på när jag skrev till dig att jag inte ville leva mer
Tågen skar värmen på mitten & hela tiden myror jeanshortsen som bars hela sommaren med nitbältet från 90talet
Vartannat samtal Rosenlund vartannat St Görans
Blåknapp
Men det blev visst så ändå
Jag skulle fylla 38 äga en blodtavla klappa massa mer gulliga hundar stå längst fram & bränna mig färga håret minst 7 olika nyanser rosa lila brandgult
Skriva 2 möjligen 3 handskrivna böcker till dig äta syltkakor möta H & R säga hej då till bästis
Ja lilla kattpojk jag skulle visst fortsätta vara lika kär i dig 15 December som jag var 20e Augusti när ditt hjärtslag låg jämte mitt hjärtslag
Det är 116 dagar sedan
Jag vet nu vad kärlek är
Tack

2 kommentarer:

  1. Älskar dina luckor och själva idén bakom, och herrejä*lar vad dem fyra första raderna berörde, kombon av det väldigt sorgliga samt detaljerna som ditt nitbälte från 90talet och senare äga en blodtavla. Alltså, jag är inget poesigeni och har glömt allt om uppbyggnad och hur man kommenterar någon annans poesi, så du får ursäkta om det mest låter som svammel så vi gör såhär: jag HJÄRTAR dina rader.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har ingen aning om poesi heller....tusen tack kära du det betyder så himla mycket tack

      Radera