tisdag 19 juli 2016

Jag trodde jag hade längtat i mitt liv ....det hade jag inte

Natten är mörkare nu
ligger kvar på samma madrass
i väntan på 7e himlen
ögon hur långt in i mig vill du kliva ?
klev in i dina före snön smälte
stannar om du önskar
jag vakar över dig
om du vakar över mig
du har ett helt annat maskineri än mig jag fattar det
bara du inte tror jag är opåverkad
jag avgudar dig men har inte slagit på tunga artilleriet
än

jag hoppas din tystnad är eftertanke och inte likgiltighet
jag såg verkligen inte det här hända men nu när  jag  ärligt tänkt på det
är det typ det mest självklara
du behöver inte" välja "mig jag kommer inte med krav på det sättet
Jag kan bli din lekkamrat spegel hona 4 life
just press play
och ge mig en roll
har ingen aning om hur ett "vi" skulle gå till
men allt går ju om man vill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar