måndag 29 januari 2018

Glider

Hey Love!

din själ kryper ur min
och vise versa
sakta utdraget
det hade gått så mycket fortare det här om du velat det
jag hade inte heller kämpat emot at all
om jag inte vetat sedan ögonmöte 1

de senaste dagarna har jag velat texta dig " är du verkligen säker"
för jag kommer aldrig se mig om efter dig
du vet ju det
men jag tror ändå inte på dina svar
eller din tystnad för den delen
jag tror på ditt kroppsspråk
det har aldrig ljugit för mig

det är mer än dags för mig att börja leva nu
om det någonsin funnits ett jag så är det nu

jag har4 Life fått nog av er som inte blöder
inte rusar
inte känner akut
går direkt på impuls och Djurets instinkt

Det här är inget jävla genrep my Love
det här är livet
om du läser det här är det din sista chans/risk/möjlighet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar