lördag 28 juli 2018

SMHI lägger upp ett regnmoln var 10 e dag för att jag inte ska ge upp

jag gick på dig
vad finns kvar nu att tro på
vad är högre

taket hänger tyngre
syret tar snart slut
hjärnkransen runt halsen tightas åt
inget av det här hade hänt om människan inte valt pengar framför allt

det är snart 20 år sedan jag klev av planet och fick min gata

"jag mår bra"
spänner allt som går att spänna
varje tugga mat är en potentiell död för mig
kvävning och det är 1 grej av 100 tals dygnet runt
men jag mår bra
allt mer trängd
pressad
sprucken trauma efter trauma går upp
inget stygn är tillräckligt hårt
inget sår hinner läka
jag mår fint
dead Walking woman
min kropp är stark
klarar sig helt utan sömn
mitt psyke utmärglat
häver attack på attack
på en bänk läser
att läsa lugnar sinnet på 6 minuter med 68 %
ljuset i tunneln
regn molnet smhi lägger ut ett regn moln var 10 e dag för att jag inte ska ge upp
Blodmåne och jag tänker på dig 22:22 vad har du egentligen förutom en sliten intimitet som går ut på välgörenhet och varför vill du inte ändras
nästan inget i mig finns kvar från bara 1 år bakåt
"pengar ska regna över dig" säger ett medium på Götgatan

Det som väntar nu liknar ingenting som någonsin funnits förut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar