måndag 30 december 2019

2019 jag kan inte skylla på dig ett år ,det vore ointelligent och jävligt slappt

ALLT I MITT LIV  BEROR PÅ MIG
Har det varit tufft? Ja,som fan behövde förmodligen lära mig saker 
INGEN KAN GÖRA NÅGOT MOT MIG
BARA JAG KAN LÅTA DET HÄNDA
Gränssättning jag upprepar gränssättning
Vem lever du för? 
Har jag haft kärlek ? Nej inte ens en kyss ,sanningen är att jag har varit kär i fantasier 
Är jag utgiven? Nej inte heller i år jag är helt enkelt inte redo
När man tycker så pass synd om sig själv att man avskriver sig ansvaret över sitt eget liv 
Im a Crybaby det är okej men jag skyller inte ifrån mig
Klart jag önskar att jag blivit bemött annorlunda i många situationer i år MEN
Det enda jag kan påverka är  hur jag låter det påverka mig 
2020 Jag ska försöka mer man får vad man ger 
jag gav fan inte nog i år 
Förlåt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar