fredag 19 februari 2010

Det är inte förtjusande att låtsas att du inte är förtjusande.

12 kommentarer:

  1. Hehe, det är det fina med att tagga inlägg ;)

    SvaraRadera
  2. Mrs Springsteen22 februari 2010 12:13

    DU är förtjusande!!! När ska vi sammanstråla över en förtjusande semla?

    SvaraRadera
  3. Mrs Springsteen fortast möjligt! Jag har varit utan semla sen fredagen-inte okej;)

    SvaraRadera
  4. Har redan unnat mig dagens första semla och klockan e bara 9 am!!! Det kallar jag KUNGLIGT beteende!!! Inga jävla 11 nötter här inte!! På påsen stod det: Vivels semlor - ett strå vassare!
    hahahhahaha....härlig slogan som jag stöttar!

    SvaraRadera
  5. ROYAL!!! ROYAL APPLÅD TILL DIG! Vivels? Vad ligger det?

    SvaraRadera
  6. Mrs Springsteen23 februari 2010 03:39

    Ligger på ringvägen! Köpte på väg hem efter morgonklass på eriksdalsb! Kungligt! Den får en säker 4 av 5! Lite litet lock bara...därav ingen 5a...

    SvaraRadera
  7. Mrs Springsteen23 februari 2010 15:02

    Godnatt min kära vän...Nu stänger jag ner googlemaskinen och intar min insomniaposition...lugnande splash som ska söva..ögonbindel...bruce på ipod...nästa explosion e nära...7 am smäller det på sturebadet!!!alla kramar till dig!

    SvaraRadera
  8. Kära Mrs Springsteen hoppas du fått en ljuvlig nattsömn! Annars funkar alltid att nakengråta;)

    L.O.V.E

    SvaraRadera