fredag 19 februari 2010

Det är inte förtjusande att låtsas att du inte är förtjusande.

12 kommentarer:

  1. Hehe, det är det fina med att tagga inlägg ;)

    SvaraRadera
  2. DU är förtjusande!!! När ska vi sammanstråla över en förtjusande semla?

    SvaraRadera
  3. Mrs Springsteen fortast möjligt! Jag har varit utan semla sen fredagen-inte okej;)

    SvaraRadera
  4. Har redan unnat mig dagens första semla och klockan e bara 9 am!!! Det kallar jag KUNGLIGT beteende!!! Inga jävla 11 nötter här inte!! På påsen stod det: Vivels semlor - ett strå vassare!
    hahahhahaha....härlig slogan som jag stöttar!

    SvaraRadera
  5. ROYAL!!! ROYAL APPLÅD TILL DIG! Vivels? Vad ligger det?

    SvaraRadera
  6. Ligger på ringvägen! Köpte på väg hem efter morgonklass på eriksdalsb! Kungligt! Den får en säker 4 av 5! Lite litet lock bara...därav ingen 5a...

    SvaraRadera
  7. Godnatt min kära vän...Nu stänger jag ner googlemaskinen och intar min insomniaposition...lugnande splash som ska söva..ögonbindel...bruce på ipod...nästa explosion e nära...7 am smäller det på sturebadet!!!alla kramar till dig!

    SvaraRadera
  8. Kära Mrs Springsteen hoppas du fått en ljuvlig nattsömn! Annars funkar alltid att nakengråta;)

    L.O.V.E

    SvaraRadera