onsdag 1 december 2010

Kan jag låna en känsla?

9 kommentarer:

  1. Beror vilken du vill vill låna ;)
    Nä man ska inte låna utan känna ens egna och låta dom finnas och gå som dom gör!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du får gärna ta över min, jag är genomförkyld, febrig och känner mig alltför täppt i näsa och öron, jag lovar du behöver inte lämna tillbaka den! *självömkar så de skriker om det*

    SvaraRadera
  3. Tyvärr här är det mesta stelfruset....men jag jobbar på det!

    SvaraRadera
  4. Du får lite vardagslycka i magen av mig om du vill....

    SvaraRadera
  5. Bara en känsla...har så många känslor på en och samma gång. Kram

    SvaraRadera
  6. Du får gärna låna min. Den är pirrig och lustfylld idag. Detta trots lite sjukdom i kroppen. Låna bara det första vetja. :-)

    SvaraRadera
  7. Tristess? Inte så kul att låna kanske...

    SvaraRadera
  8. Du kan få låna min drömvärld, den är underbar, där är livet precis som man vill att det ska va. Alla känslor besvaras där, vem har sagt att man ska leva i verkligheten?

    SvaraRadera