måndag 2 januari 2012

Någon sa till mig att det som händer årets 1a dag sätter standaren för hela håret.


Det låter ju mäkta lovande. Årets 2a dag spenderades på Fröken Anderssons kaffe bar på Katarina bangata. De har ljuvliga smörrebröd (bara det är ju fantastiskt). En bruten vän som kommer resa sig. Inköp av Invaders kängor köpte på blocket så fick ge 500 för diamanterna som kostar typ 2 tuss. Vidare 2 yoga klasser hade bara 20 min mellan Lidingö & Odenplan så de fick skicka mig i taxi. Kände mig som en rockstar vilket inte är ofta i mitt yrke som jågafröken. Nu ska jag lyssna in mig på Jonathan Johansson gästredaktörsskap på p3.
På torsdag ska jag på genrepet av "Lycka" på Stadsteatern mycket pepp på det.
Kanske skriver jag lite mer på boken i natt. Skriver bäst om natten. Har dock fastnat i inledningen. När jag sen skall lägga in texterna känns det redan gjort på något vis....
Vi får se barn. Tack för att ni tar er tid att susa in här hursom.

LOVE & LIGHT /Oroshjärta

5 kommentarer:

  1. Tack för att du skriver och delar! Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas någon har fel. Gott nytt år på dig.

    SvaraRadera
  3. Sjukt goda små mackor på danskt rågbröd. Danskarnas super fika istället för kakor osv äter man flera små smörgåsar med vidunderliga pålägg.<3 Prova om du får chansen. LOVE

    SvaraRadera