söndag 1 januari 2012

Inte mindre än 2 forna Broder Daniel medlemmar passerade jag under årets 1a löpar tur Södermälarstrand/Årstaviken runt.


Det bådar gott för nya året barn. Sprang med en Champisbubblande känsla högt upp i bröstkorgen.På något sätt ska jag kyssa dig. På något sätt ska du kyssa venerna längst min handled.

På bilden e Henrik jag tror det är typ 2002. 2002 var ett år jag minns jag tyckte det var rimligt att åka till Docklands i klädd plastfolie.
Jag var förälskad i Antiloop David & spenderade många timmar trånandes i för höga Buffalos framför dj bås landet runt." In my mind" var bibelord & jag åkte tåg 12 timmar till Sundsvall enbart för att se David kyssa en söt flicka. Då åkte jag 12 timmar hem igen med krasat hjärta.
Inte mycket har ändrats sedan dess. Jag trånar än i andra städer i nya skor framför nya pojkar som dödar mig enbart genom att andas.

3 kommentarer:

  1. söderenbytjejen2 januari 2012 kl. 10:51

    Fint me' nya skor iaf.
    Bra att se olika städer.
    Dåligt me' krasat hjärta men upplevelsen av att ha ett helt ngn gång sägs bli desto mer euforisk.
    Väntar gärna på en färdig bok.
    Gott nytt år å kram för det.
    Gott att du skriver...

    SvaraRadera
  2. så fin start på året.
    tankar bakåt i tiden och minnen, vissa saker har förändrats så väldigt, andra inte alls..

    <3

    SvaraRadera