onsdag 13 mars 2013

Hon var ganska osammansatt mager. Ser ut som en vildkatt.

Eller kropp som en vildkatt. Saknar inget förutom att vara rockstjärna och en hyfsat osammansatt person som driver mig längre. Får mig att skriva högre på mina väggar.

Eller bete dig som om mitt liv var på riktigt.


Eller Hyfsat osammansatt.
Kropp som en vildkatt.
Saknar ingenting utom att vara rockstjärna & du som får mig att skriva högre samt beter dig som om mitt liv är på riktigt.

Kan omöjligt hitta på allt jag redan vet.
Hundar KAN inte gråta.
 Gasolinsageperson.


Sms tack du är omandning.
Du pratade med alla utom mig
Jag väntade på min tur
Jag väntar på flyget
xxx

"Jag kan bränna dig som du aldrig bränt dig om du leker med mig"

Eller 16 24 39 Ljuvliga ögonblick utan inbördes sammanhang. Det som är kärlek.

1 kommentar: