lördag 8 juni 2013

Något från rummen där dem som skjuter alkohol rakt in i blodet festar.(3dagar)

Ler i kapp med pojkarnas höftben.
Älskade pojkar långt före kostym & titlar.
Åka kana i vener.
Ett "Jag vill gå igenom din kropp"
Vi har båda fått frågan när vi ska sluta leka?
Slutar i terapin nu spelar teater istället.Min teater.

Till J

Verkligheten är också en verklighet.
När är man redo att ge upp möjligheten till möjligheten?
Hon ber dem sitta fint & vänta tills hon kommer tillbaka.
Hon kommer inte tillbaka.
Sevent mind.
Jag är öken & jag är törstig nu.
Du behöver bara ställa frågan rätt,så fort du gör det bryts förtrollningen & jag blåser liv i kroppen som är Charlott.
Förstörd sa du det? För störd.


2 dagar.


Känslan borde vara julafton midsommar & födelsedag.
Istället trängd osedd trycker i ett snäckskal.
Det borde vara att jag känner ännu mer om jag inte gör det än om jag gör det.


1 dag.



Allt skall kunna omprövas.
Allt bör vara i rörelse likt havet.
När man kopplar in kroppen kommer frågorna.
Orkestrerar mig in i en labyrintartad flykt.
Där någon släpps in om så bara 1 cm sipprar något ut.


0 dag.


Pontus De Wolfe på F12 för mig har han alltid varit en poet. Fint att få höra han sjunga.
& varför vill man alltid tatuera sig som mest på sommaren?

Separerar mig från dig. Du har varit i min kropp så fullt i flera år.
Vet inte om jag saknar vad du var för mig (läs allt) eller om jag gillar mig mer utan fyllning.
Någon slags början var dag nu.
Till salu behöver en +1.


Dagen:Du är möjligtvis inbillad men symptomerna är på riktigt.
Ta mina fingrar & byt ut dem mot dina dem är ändå inte mina.
Låna mig dina ben så att jag kan resa mig när jag faller(för dig)

Symboliskt nog sprack frukost ägget i kokvattnet.
Håkan Gbg Slottskogen det är sommar 2013 från alla håll.





2 kommentarer: