söndag 20 juli 2014

"Som om"

1 "Mobilen ringer & jag tittar bort (bättre än att klicka henne)
Om jag hade varit någon annan kanske jag hade svarat
men jag har ingen plats för all den kärlek du kastar över mig
och om jag varit någon annan hade jag kanske legat vid din sida i skrivande stund
men jag var ju så trött
jag är ju så jävla trött

2 "Lotte jag vet inget om det mörker du pratar om jag är för ung för att ha mått så (kid)"

3 Badrumsgolv
likgiltigt vatten
likgiltig sommar
kommer inte få rent från ögon med den farligaste nyansen just innan storm

4 Räcker upp båda händerna i luften för jag vill verkligen fråga
för
jag
förstår
inget

5 Kattpojkens födelsedag & jag skickar överaskningsdrink genom rymden får det första livstecknet på 4 veckor ett tack som innehåller både "finaste" & "puss" är lugn ca 22 andetag sen börjar rösterna berätta för mig om alla flickor han firade med. Alla dem som får dela den vackra hud av guld.Hålla hårt i håret som blekts.Röra bröstet som tatuerats.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar