tisdag 30 september 2014

Brinner i hjärtat
(men så öppna munnen)
Om vi ses innan 00:00 får September mening
Annars skrik om det inte brinner med nästa flicka-okej!
Du som tittar bort vet du inte?
Att en som du är allt jag velat möta sen jag var liten

Vill inte känna mer nu så snälla hjärta sprängs innan jag skrivit klart

Hon är han Han är hon

Hoppar inte längre på K brunnar tror inte längre du ska börja tycka om mig så lugn för fan

För(lust)

Lördag : går för att hyra en film med Glaspojken i vill minnas exakt hur det var när jag trodde att inget skulle kunna kännas mer någonsin
Videobutiken på Folkis finns visst inte mer men 5 min senare så möter jag verklighetsvarianten på Mosebacketorg Hej hej! jo det är bra bla bla hund barn Hej hej! Jag-Jag har något nu som känns mer än dig

xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar