torsdag 4 september 2014

Till MJ

Jag minns när världen slutade vid havet & började vid Stadsteatern
Kärlek mitt i akt
Jag känner dig ensam
Alla tunna isar du dansar (jag följer dig)
Älska mig levande är du snäll(& om jag dör har du boken)
Alla klyschor som är jag står uppradade längst vägen Slussen/Gamlastan/Drottninggatan
Har försökt vända bort blicken men allt det vackra som är du lyser överallt
Hud mot hud är allt (det är allt jag vill dela)
Till alla er som predikar hör inte av dig & alla spelkort ni visar mig JAG HAR INTE TID ATT BYGGA MITT LIV PÅ ATT INTE GÖRA SAKER OK
Torsdag:tvätta håret spela flipper på Södershjärta bada lyssna på Halspojken försäkra Kattpojken om att det räcker med att finnas till
det
är
allt Kärlek kräver inte kärlek kärlek är allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar