tisdag 30 augusti 2016

Vill ni inte ha mina ord så fuck it jag kan inte bättre än så här

Det här med skrivandet jag är ganska säker på att jag inte kan mycket bättre än så här.
Allt har fyllt sin funktion men jag är inte säker på att jag orkar försöka nå mer.
Att bli utgiven alltså. Jag har gjort mitt bästa 1 2 3 gånger sedan väntat snällt på min tur.
Refuseringarna är fantastiskt vackra kanske ska jag sammanställa dem.På skrivarlinjen är jag för särställd.
Som i livet i övrigt. Kommer nog att skriva livet ut men sluta att lyssna på alla som peppar mig däråt.
En femma för alla som inboxat mig om att jag måste ge ut och jag hade varit rik jao!.
Skådisar författare poeter vanlisar folk är sjukt generösa med beröm just i inbox .
Jag är helt övertygad om att om bara en av dessa författare eller poeter delat mig på sina sidor rekat mig för sina förlag så hade jag haft 1 2 3 manus ute i bok form.
Hursomhelst är det meningen kommer det hända när jag blir tillräckligt bra för er.
Tills dess håller orden mig vid liv och medicinfri så vad mer kan jag önska?.
Att skriva dem måste få vara allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar