tisdag 13 september 2016

Allt slogs på igen kroppen förtroligheten möjligheten till förhöjt liv sen lämnar du mig där öppen

Jag tänker på mycket på hur mycket njutning vi kunnat ge varandra om du bara gett mig  ca 15 minuter om dagen
jag hade nog trott eller hoppats på att du skulle hitta anledningar ursäkter för mig
helt enkelt att du inte skulle kunna motstå
det kan du utan ansträngning verkar det som
och jag tappar intresset  när djuret tyglas känner hur du återigen rinner ur händerna
Livet som stulna  skulle lyfta oss båda
vi skulle nog kunna älska varandra livet ut knulla bara varandra tiden som är kvar
du har lidelse nog
jag vet bara inte vem du vill bevisa något för med att stänga av blodtillförseln
Jag vill bara börja dig verkligen börja dig  eller gå vidare med livet och bli fri din mun kuk kropp och samtal jag kommer att dö om jag har kvar min frihet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar