söndag 16 april 2017

min fitta är 10 lejon som inte fått mat

ser vad mina ögon inte ska se
känner vad jag inte ska känna eller jag känner väl vad fan jag vill
mitt liv hade bara varit enklare om jag inte ville ha dig 24/7

det var nästan allt
ändå har du inte ens kysst mig
det var allt
om vi inte ses nå mer det är okej
det vi har rinner ur mig i tystnad det är okej jag förstår att du behöver syre
du är mitt syre (skillnaden)
 jag orkar inte hålla flödet om vi inte smälter samman
lockrop från höger och vänster önskar jag kunde bry mig
men jag vill inte slösa "våra" ord på dem "vårt" språk
jag håller oss vid liv men släpper taget det är inte över det är bara det att jag saknar dig redan som om vi  vore historia fast sagan knappt börjat
 vi är i förordet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar