torsdag 28 september 2017

ja saknar alla jag knullat med på olika sätt

dem är inte många en handfull

Du säger eller skriver till mig att jag går ut genom porten som en konstnär
du brukar se mig när du skriver på cafe Giffi
rör mig  som en konstnär
tar i som en
jag svarar att jag undervisar yoga och skriver poesi
det är större än så
du är större än så
bortom det
konstnär
jag svarar det har alltid varit ett jävla liv det här livet
alla drömmar ni har om mig kommer jag förstöra

nätterna tillhör dem som älskar bortom kärlek
dem som inte redan dödat varandra med löften om trohet

nickedocka
 fru
förlamad
ingen identitet som sig själv
mäter livet i kvadratmeter
målar hellre om än suger kuk
säg mig när längtade du senast så det vibrerade i hela kroppen
när sjukskrev du dig för att knulla
hur många gånger om dagen ber du din man som jag om hans kuk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar