tisdag 26 september 2017

jag hatar att du inte kysst mig

mig =min bräcklighet och jag
jag vill göra slut med allt med dig
skriver istället "jag saknar dig"
du svarar inte
vad ska du svara ens
det är ju inte precis så att du saknar tillbaka
du skulle kunna svara att jag är fin fast jag är prickig
 fast jag för första gången på över 20 år har  hår på fittan
så jävla äckligt
smala axlar
väger som när jag var 12
magen står ut av all action
tiden står still i min lägenhet
skulderna växer och håret på fittan
jag kan inte raka mig så länge jag är prickig
han som skrev något vackert om min trasighet
ja ska minnas det
hur många Dracula spett har livet att köra genom mig
mina depåer är tömda
men jag kan tydligen älska än
inte mig men dig
du som inte kysst mig
varför vill du inte rädda mig
du är ju Superman
ingen tar dig som jag
så du borde vilja ha mig kvar vid liv
you are in my veins
your fuck
det kommer ingen ambulans
man måste alltid rädda sig själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar