lördag 11 november 2017

vanliga människor funkar inte för mig

hittar 17 år gamla Versace kalsonger när jag letar efter rena lakan
spar dem och hans dna till yrket är han med i ett av jordens största band
har alltid dragits till högfrekvens människor det handlar inte om att de har balla  jobb och liv utan att de helt enkelt har en högre frekvens skådespelare rockstars jag har inte träffat en enda sk vanlig människa  det funkar helt enkelt inte
så varför du?
du har den frekvensen du väljer bara att inte  leva där
det är också därför jag kom i din väg för att väcka dig till liv

vårt rum ska alltid vara öppet
jag kommer inte sluta dig igen
det är emot precis allt i mig
jag får hoppas att universum sänder en ny människa istället
idag satte ni återigen ner Halspojken framför mina fötter
han som spenderar nätter här i sin astralkropp
senare får jag nyheten att Guns kommer tillbaka
Axl mitt drömdjur

jag tog inte slutet som du serverade
jag hade såklart gjort det om jag trott på dig
din mun är gjord för mig




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar