fredag 19 juli 2019

112 dagar

Nu är det " bara" 19 år mellan oss Lol
hur kan du vara singel?
google me
La suger ditt blod
svartnar dina ögon
Läs för mig
vätska mina pupiller
va någon värd att raka fittan för
Du får solen verka svag-Swag!
mina knän är svaga i din närhet
jag vill att ni vrider huvudet ur fucking led när jag passerar
och inte för nå svagt utseende
btw jag hatar smink gör  99% fulare
ni ser old ut as fuck
jag vill att ni undrar vem jag är
vad gör hon?
jag vill inte att ni vet något om mig
eller att ni tror det
ni vet inget om mig
bunta inte ihop mig med dig
säg inte sådana som oss
jag är inte du
jag är jag
ENSAM ÄR SVAG ÄR MITT STARKASTE
jag dansade igår
alltså jag tog danssteg
jag  vill att ni svimmar över det jag skriver
spyr av avund över det jag levt
skaffar inga kids klimatsmart
vill tjäna så lite som möjligt
leva stort
äga nothing
utom förmågan att lämna avtryck
ett eko inuti dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar