fredag 25 februari 2022

Ska det vara så här nu resten av livet?

 att du är med henne och allt är försent

122 dagar 

tänk om jag aldrig kommer att bli älskad?

som av yura boriskov 

det kan mycket väl vara så

jag har lyckats undgå besvarad kärlek i 45 år

det kan nog gå 45 år till Ocean eyes 

o k j m jag är helt tom 

det känns som om jag lämnat bitar kvar av mig i er

det känns så jävla mycket jämt 

jag är idel toppar ingen når eller ens pallar försöka bestiga

gränser alla kliver över 

orörd hud

ett språk ingen fattar 

tårar ingen ser

men det var som världen vände där i dina ögon 

för 122 dagar sedan trodde jag mig funnit min medlöpare 

i din reflektion blev jag nästan en  verklig

någon värd 

och allt skulle nästan förklarats med en person

om det varit du

Ocean eyes 

hade ett livs längtan ändå varit värt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar