söndag 20 november 2022

Thundersnow hela lägenheten lystes upp av vitt ljus " jag blir hämtad nu" han jag tänka

 tog en cigg en attarax till och höll Snobben hårt mot bröstet 

hunger får en att se saker you know 

så jag litar inte riktigt på mig själv när det åskar mitt i vintern 

 tänker på Håkan och John fingerkukarna 

närhetens metonymi är det musan i förhållande till konsten

eller är det mer om jag knullar konstnären och sen bär han i mig 

lånar pengar till pad thai det är som om jag alltid snubblar på målsnöret 

när jag klarat nästan precis en månad av keso och pyttipanna så måste jag trycka en pad thai straight up

4 dagar före payday jag är ätstörd pga pank 

tror jag vill jobba på galleri träffa män som är bortom sin situation 

bortom sig själva 

jag vill gärna uppleva besvarad kärlek 1 gång i livet

jag behöver aldrig vara first lady 

men jag skulle älska att någon blev helt jävla galen i mig

det läcker in i båda skorna

älskar vad jag och Vera har :tillit 

Åsa har köpt den där polkaparfymen jag älskar i Newyork 

jag sa " jag kan få den i födelsedagspresent" hon sa du vill ju inte ha födelsedagspresenter 

det är en present bara 

och vips så var hon hemma igen 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar