lördag 7 maj 2022

Drömmar och fantasier gör mig rik

 universum växer i min värld

det är inte det att jag ljuger eller hittar på men allt måste ha filmens dramaturgi

baby inget är omöjligt det tar bara olika lång tid

där du inte vågar mig låt glöden ta över

älska lika lättutlöst som sockerkristaller mot tungan

jag förstår att du inte förstår mig

men måste du förstå för att uppskatta?

Det är som att behöva veta vad som är i chokladen för att kunna njuta av den 

låt mig väcka dig till liv bara

jag är ingen utan spegling och du?

mina vänner säger att min fantasi förgör mig

men den har ju gett mig allt jag har

ser dig stå i köket konturerna av din kuk när du steker bacon

jakten är galningens guld

kan inte backa nu

allt vi ännu inte upplevevt

är min enda önskan 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar