måndag 7 september 2009

Vem fan bryr sig?

Ni undrar varför jag inte skriver om vad jag gör här..Well det kan bara inte vara intressant.

9 typ vakna (av mig själv) alltid enligt min lag att kroppens klocka måste råda.
9-10 ca drickande av kaffe tittandes på nyheter/the voice tv ,kollar runt på bloggar (bränner av sisådär 3-4 rökelser för att få bra energi) ,vaknar helt enkelt.
10-11 löpning i sol eller jogging snarare(här samlar jag även "hundenergi" som är dagens höjdpunkt och något jag gör dagligen) sista 20min går jag för att sedan inhandla dagens bröd(idag spenat) på Blooms St paulsgatan detta sker också varje dag more or less.
Där är jag nu och nästa stopp är gymmet där jag kommer köra core klass 12 30. Men somsagt vem fan bryr sig! Älskar att solen skiner idag!

4 kommentarer:

  1. core är bra träning då! /en besökare

    SvaraRadera
  2. Jösses, ingen soffpotät här inte :) Själv har jag sprungit ganska mycket i stunder som blivit över, då jag inte får tiden att räcka till att hänga på gym. Av ett skäl har jag inte sedan årsskiftet haft möjlighet ens till springet, men så fort jag kan, så kommer jag att fortsätta igen. Det ger väldigt mycket!

    SvaraRadera