söndag 10 juli 2011

På Djurgården har jag varit som lyckligast. Från Backstreetboys-Emil Jensen på en sisådär 15år.



Promenad från Djurgården-Trädgården igår kväll efter att ha sett Emil Jensen(som förövrigt var socker bomber & blottade ett av de öppnaste hjärtan jag någonsin skådat.)

Tankar kring just att jag alltid är på väg mot något bra när jag styr stegen mot Djurgården. Allt från en trevande kalvig start med "Okejdagar" på Grönan med East17 Bsb Five & Good Charlotte(ha ha ha ohhh my goood ). Till Petter&Bounce på Skansen. Där jag även piskats till Backyardbabies Mando & Hives. Det har vart Cornelis & Taube(de yngre) typ 15?! Håkan Hellström spelningar på Cirkus. Eldkvarn, Rockbjörnar, Guldbaggar, releeser ,efterfester backstagehäng ,allsångar ,cirkusar,musikaler gig på Tyrol och som igår parkteater i Galärparken.
Djurgården en plats att förälska sig i.

5 kommentarer:

  1. Åh....älskar bilden! Och den där lilla affären du en gång hintade om...den vill jag ju såklart veta mer om... ;)

    SvaraRadera
  2. jag är helt sjukt beroende av ulrik munther, så då skulle jag vilja veta vad andra människor tycker om honom, svara gärna i min blogg, som tack får du en länkning! :D

    SvaraRadera
  3. Åh, jag hade velat se Emil Jensen.. Djurgården är en plats att förälska sig i men också vila hjärtat och tanken på.. att promenera eller klättra i träd där är bland det bästa jag vet..

    Kramar från Liv/Vida som är irriterad på att blogger-kommentarsfältet krånglar för henne

    SvaraRadera
  4. Jag håller med dig, Emil Jensen <3
    Fantastiskt mellansnack också.

    Kramar

    SvaraRadera