söndag 16 oktober 2011

Så du säger att jag aldrig varit vackrare. Att du aldrig förr sett en vuxen flicka.

Mina kinder kunde inte vara rödare & ja tänker att det du säger rimmar så illa med min ensamhet.
11:07 Rival Jens Lapidus köper en cappuccino jag en sojja latte to go.
Så löper dagen vidare. Han skriver. Jag undervisar en yoga klass sen går jag planlöst flera mil i omgångar.
Jag är "nöjd" livet skulle kunna rulla på så här flera år men räcker det?
Nej.
Måste byta mark. Drömmer om din stad fast det vore så vansinnigt banalt.
Jag älskar ju de här gatorna. Men de fyller mig inte som du.
Åh baby så mycket lättare det vore om du visste mitt namn.
Ensam vuxenflicka söker.......................................................................................................................................................

3 kommentarer:

  1. Ville veta, ville se dig dricka din soyalatte. Tusen gånger hellre än Lapidus med sin cappu. Livet är så backwards. 1000 kramar.

    SvaraRadera
  2. Det är ju jävligt svindlande måste jag säga. Kram tillbaka. LOVE /Oroshjärta

    SvaraRadera
  3. hans stad är vacker precis som din

    men haga är inte söder

    din stad börjar ju till och med förtrolla mig

    det gjorde aldrig hans.

    SvaraRadera