fredag 25 november 2011

Baby det är ingen hemlighet att du skulle göra vansinnigt ont att behålla.

I huden jag bor i. Som om allt du sa är viktigt. Som att du är utskuren ur tiden.
Som en sommarnatt som aldrig vill ta slut.
Framför dig är jag lika ung som igår.
I din organiska fågellika melankoli är jag förlorad. Jag vill krypa in i ditt hjärta likt en utmattad ormunge.
Försökte döva med vanlighet. Förlåt mig men mina obesvarade sms är svar nog. Jag vill ha utbroderade sanningar & pojkarna som dödar mig enbart genom att andas.
Jag vill ha illusioner.Jag vill kyssa fler demoner.
Jag vill att du äter mig med dem låsta käkarna & ögonen som är galna & fulla av blommor..
Jag vill vara den du inte kan vara utan om natten när himlen rasar ner & du äter Cipramil & Benzo som om det vore Tic-Tac.
Ber om att få glittra. Ber om att någon som du skall se någon som jag.

3 kommentarer:

  1. DU glittrar i hans närhet
    (jag har sett det)
    DU brinner
    DU glöder hetare än hans passion
    han ser DIG
    allt annat är en omöjlighet
    hans ord speglas i ditt HJÄRTA

    SvaraRadera