söndag 13 november 2011

Så läsningen gick okej.

Lite väl speedad & hysteriskt. Men den resulterade iallafall i att jag fick en ny läsning idag på Hedengrens. Samt 2 skrivna autografer(dog lite där av skratt inombords). Stolt spatserade jag över Västerbron hem. Med boken med min text tryckt i fickan.(& dig i lurarna så klart vad skulle jag göra utan dig? Min älskligaste)

Alla är vi en bit som saknas på någon annans trasiga kropp.
Ooh ja springer gärna över himlen med dig baby.
Dina ögon som spricker.
Hur din hud smeker dina kindben.
Splittrade flickan faller så hårt.
Ooh låt oss dela din anorektiska popkropp.


I kväll blir det Emil Jensen på Södran. November i år är inte klok. Makalös lineup av prinsar.

4 kommentarer:

  1. Älska november. <3 Och älska din känsla i inlägget, det pirrar i min mage också.

    SvaraRadera
  2. Autografer är det ENDA vi ska skriva tycker jag. Värdigt!

    SvaraRadera
  3. Njuter din lycka. Bara så.

    Kärlek.

    SvaraRadera
  4. Wow! Modigt, härligt och helt rätt.

    Kram

    SvaraRadera