söndag 23 september 2012

Så du skriver i inboxen för att vi är inte "friends" att det är söndag och förlåt mig men allt jag önskar är något som är lätt.

Jag svarar i inboxen för jag vågar inte" requesta" dig att det är söndag och allt jag önskar är något som känns.
Du svarar att vi ses på Landet för en öl utan att ta en öl på Landet för du bor på Telefonplan.
Jag vet såklart det men svarar att jag tar tuben det är 4 stopp på röda linjen.
Såklart gör jag inte det då jag är för ivrig & tar en taxi.
Såklart ser jag dig direkt. Jag skulle känna igen din benstruktur bland tusentals.
Du har 2 öl vid bordet när jag sätter mig ned säger du ok nu har vi klarat av ölen ska vi gå?.
Såklart gör jag det lätt för dig och du får mig att känna enbart genom att uttala mitt namn jag föddes med.

5 kommentarer: