söndag 14 juli 2013

Vi lever för att ge något en bra förklaring.

Jag är inget annat än oklarheter.
Vissa människor drabbar en,vissa drabbar en inte alls.
Kom du in i mitt liv för tidigt? Eller för sent?.
Det som är verkligt kallar jag fantasi.
(Det är det som är fantasi).
Se världen som en visningslägenhet eller en värld där blod flyter om man skär sig.
Rör mig som ett spökskepp utan passagerare.

Alltid ensam men för fulla segel.
Jag lever för att ge dig mig.



& sen möter jag Glaspojken med barnvagn.

 Vidunderliga dagar på Skinnarviksberget.
Ungdom ungdom ungdom. Lämnar en bok till Kid på centralen.
Måndag "Känn ingen sorg" premiären i Gbg. Torsdag Håkan i Borgholm.
Lättar.
Lätt trots allt.
Chattar nätterna igenom.Det är vad du gör med mig.
Har skaffat instagram att synas gärna samtidigt som det sker är tröttsamt.
Sett "Franska familjehemligheter" jo dem ligger på riktigt visst. Ytterst modig film.
Det var nog allt för nu.
Tack alla ni som susar förbi sommaren till trots. Tacksam.
Tack för finorden.

xxx /Oroshjärta

1 kommentar: