måndag 12 januari 2015

Det finns pojkar som ger sig av i full galopp om man nuddar
Kanske smsar dem från hästryggen "snart så kan du älska mig så det känns
snart"
Så man väntar man blir expert på det
Man bygger vackra lönngångar så att han säkert hittar tillbaka
Man klättrar själv upp på taket
(så ingen annan nuddar såklart)
sen
sen kommer natten till slut all annan glass är smält
just när man till & med klandrat sina krukväxter för att han inte är kär tillbaka
Då då kommer han eller först kommer smset "min plats på jorden är bakom dina revben jag vet det nu"
Jag hinner inte ens svara & det mina damer & herrar händer aldrig
men så är det
plötsligt är pojken ivrigast av oss
sms 2 lyder "Nu får allt kännas"
Sen
sen vaknar jag till en måndag i januari kaffe tvätttid & allt det där

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar