söndag 10 april 2016

Dream boy

Dröm pojken
Drömmer jag allt inbillar jag mig kan man dö av inbillning
Dagen igår lördag som i rus går igenom alla rörelser i huvudet konturerna (av you know  vad jag vet att du vet exakt vad jag minns mest kommer minnas mest) stegen "Nothing compares to you"
framåt natten vill jag skriva känner du är rejält berusad någonstans runt 02:00 är vi online samtidigt
Jag vill så fasligt gärna knäcka koden på orden som får hit dig för jag  får inte plats i huden längre
somnar om vaknar i osäkerheten är jag på riktigt dum i huvudet som fortfarande hoppas
fattar du inte att han inte vill dig du har gjort allt osv: kaffe
Fanns det någon sekund inatt du övervägde ens tänkte mitt namn just ja tänkte in Ivan på under minuten igår när han slirar ut just framför mig på Brännkyrka tänker ja va fan gjorde jag det för i samma sekund flyger en svart katt ut från en avsats precis mellan oss då börjar jag gapskratta för jag vet att det var du medvetet eller omedvetet Dream boy nothing compares tou you och så fort jag ens försöker vända blicken rikta orden bort från dig slår liksom allt på jorden bakut det har varit så jävla nära med konstnären men nej ingen mun är kysst sen din och om nätterna tar du över precis allt i mig so fucking universe ge mig koden jag måste ha dig idag:

In och ut jag äventyrar bara det jag aldrig haft
får jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar