onsdag 13 april 2016

"Ja vill bara att du ska ha lika jävla ont som jag"

Nä! önskar ingen det skäret lyssnar på Halspojkens nya vill tatuera in gitarrslingorna med blod bränner mig på bryggan och tänker att jag saknar allt med dig utom det att du aldrig kom ihåg va ja sa jag kände mig alltid så oviktig jag minns ju var ord du sagt sen dag 1 och suger på dem som karameller om dagarna den naivitet jag besitter den som väntar så fint på dig var natt till 02:30 är rörande lite som att bo på 5 stjärnigt hotell ganska pinsamt men ändå jävligt härligt sen tänker jag att vad du möjligen saknar med mig är att vara så pass åtrådd sanningen har ingen temperatur men jag tror du vaknat i svett nån gång sedan sist äsch!
Jag vill bara att du ska va lika kåt som jag
Minns du vad jag sa om timmarna mellan reptid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar