torsdag 11 maj 2017

vakuum pappas födelsedag i himlen mellanmjölk jag vill bara vara någon värd dig

Min psykolog säger " närhet skapas av närhet inte av att du stångar dig blodig"

vakuum
"Vill man så gör man vill man inte så gör man inte du måste sluta tro på en dold agenda som visar sig bara du gör si eller så"
"Jag vet att det är vad du är van vid att läsa in vad som egentligen menas men kanske finns inget mer här,vad händer i dig om du tror på vad han säger"
Jag tror på allt han säger fast jag tror han inte vet än själv mer så.
Jag tror han har önskat många gånger att jag inte fanns. Han skulle nog kunna leva livet ut som han gör nu. Bada i mellanmjölk.


jag vet vad jag måste göra jag måste bara bli stark nog.
jag vet din smak men du stänger mig ute från dig.
håller mig i sträckbänk
jag står ut  precis
men börjar se med ljust bruna ögon
våren mjuk kommer jag vill vara någon värd närhet
din
jag stannar
jag går
det här var allt jag hade
det räcker inte
förlåt
tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar