lördag 27 maj 2017

Jag hade fel du liknade bara någon jag alltid önskat

under hela tiden gick tiden
klart jag undrar hur det skulle varit om vi varit på riktigt
nu får jag aldrig veta
  hur du känns
det känns
jag var 17 22 36 40 ensam så no worries!
livets enklaste törst att släcka
nu får du aldrig veta
vi blir aldrig något annat än ett vi
ett hej!
aldrig banklån aldrig bil aldrig vardag renovering bil and thank god!
det fanns ett liv mitt i livet
 en lönndörr  lån av liv ett parallellt universum  som skulle gått ut på närhet
nu får vi aldrig veta
när livet efterspelas sedan så är det inte precis allt du motstått som kommer kännas
betydelsefull utan allt du låtits beröra dig med beröras av röras i på om
 allt som känts baby får du med dig till nangijala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar