måndag 10 juli 2017

Älskar älskar inte

Älskar: att du har kvar mina koder
Älskar inte :att du aldrig skriver först (jag fattar att du aldrig hinner but still)
Älskar : hur du får mig att känna mig lite mindre ensam tex när flyglarmet går att du finns där och svarar fast du inte finns där
Älskar inte :dina värderingar om vad som finns på menyn i min värld är det vi gör så mycket intimare
Älskar : hur du lyfter mig har aldrig känt mig tryggare
Älskar inte: hur jag behöver be om ses om jag vetat att vi skulle ses hade jag ej behövt fråga och du hade ej behövt känna dig stressad win win
Älskar : valpigheten hungern i dig när du tillåter den
Älskar inte : att du inte låter dig

Jag vet inte varför jag skriver den här listan
Ibland vill jag inte vara bara kropp
ibland vill jag bara bli buren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar