söndag 9 juli 2017

Passion före passion

Well jag är trött på jag+jag=vi
på det sättet att man svarar för båda som om ihop är lika med en klump slaijm
extra tydligt nu i sommartider då det förväntas rimligt att vilja spendera 5 veckor oavbruten tid i hop
jag har svårt med en måltid
plötsligt ska man ha samma intressen och vilja dela dem i nån stuga som semester
hur behåller man intresset för en människa som man vet vad den gör hela dagarna?
Alltså återigen det här är inget fel utan det verkar bara så satans trist
Jag har alltid dragits till män som har passionen först sen kommer kärleken
vilket gör att jag känner mig fri rockstars skådisar cirkusartister är också oftast jorden runt vilket innebär längtan vilket jag tror är ingrediens ett för att jag+jag ska fungera i längden
två människor med olika passioner olika intressen olika vänner helst också bostad som möts för kärlek som göds av passionen = sant för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar