tisdag 3 oktober 2017

Din drift är död njutning tyglad passion zero alla mina försök att få dig begären du lockade fram men inte tillfredställde jag hatar dig men det kunde varit du det hade kunnat vara du och jag ett år nu och du hade kunnat leva du har ögon men du ser inte

jag går över berget ,mitt berg
berget vi skulle sitta högt upp på sida vid sida och äta glass
scenen vi skulle dricka julmust på
lekparken vi gungade
pizzan du bjöd mig på den godaste jag ätit
cafeet vi drack kaffe på gömda bakom disken
under samma duntäcke i soffan skarföttes
öl trevande händer
madrassen i varandra om varandra

året i messanger
så nära det går att vara någon utan att den är där
jag kommer aldrig att möta en lika perfekt motandning
om man någonsin kan säga att någon var den rätta
så var det du

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar