tisdag 10 oktober 2017

Fuck you och din jävla kuk

aldrig varit så säker på att mina läppar skulle få forma
"what took you so long"
17 min sedan du var inloggad
promenaden hit
19 min borstar tänderna
20 öppnar fönstret vädrar
21 släpper ut håret
22 sätter på musik
porten öppnas (båda)
hjärtstopp läppstift munskölj av på trosor
23 min det tar inte 23 min om man väntat 1 år
max 13 min
25 min ännu en gång valde du ditt eget sällskap framför mitt
fuck you och din jävla kuk
senare
min psykolog säger att jag får be dig kompromissa allt är på dina villkor men eftersom du verkar tycka om mitt skriftliga sällskap borde du va angelägen om att ha den kontakten  kvar och därför möta mig i något jag önskar annars får jag klippa igen
hon frågar också vad jag offrar när vi hörs? sjukdom ,jag har inte tid att vara sjuk i huvudet när jag är besatt av dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar