torsdag 1 mars 2018

Förarbetet för en styck kram kan se ut som följer:

( jag bjuder på alla piniga detaljer för du är värd att veta ditt värde som motmänniska)
Tankarna börjar veckor i förväg
man leker med olika förlopp och scenarier så till den milda grad att jag oftast inte behöver verklighet
man "attendar" samma event
ber en kompis haka (i mitt fall Moa)
väljer outfit kanske köper man nya kläder
man vill vara fin ju men inte heller frysa i 14minus
man fryser i 14 minus men det får vara värt
för att inte somna hemma tar jag mig ut
årets kallaste kväll
hänger på lokal
i väntan på att Moa ska sluta jobbet
har städat hemma såklart!
för vem vet om kramen blir kramar
tänt rökelse köpt tulpaner
för alla vill dejta någon som har färska blommor
bäddar rent
duschar varmt
rakar mig fast jag inte pallar
smörjer in mig med 3 olika oljor för man är fucking sandpapper i februari
sen tar man allt smink man har
i mitt fall läppstift och rouge
klär på sig lite för lite
för man vill inte vara ful om kramen sker före garderoben
köper tbane turer för 100 kronor åker till Skanstull
äter en pizza för om jag ska dricka en öl för att bli modig är det bra om jag har ätit för jag tål typ inget
+ det är fortfarande minst 1 timme kvar till Moa slutar
Äntligen framme! adrenalinet pumpar trängsel ölen musiken spelningen uppslukandet
jag glömmer varför och ska precis rulla hem helt oförberedd står du framför mig
så sker den i realtid kramen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar