måndag 26 mars 2018

Paris ? i kalendern annars tomt hade psykolog tid i dag 13 men avbokade pga "känner mig normal" i förhållande till mig såklart

nej inte nu inte så som jag trott
jag vet inte vad jag öppnat upp för
inget jobb bokat
tar påsklov väntar på pass skattepengar
London? vi får se hur länge jag brinner

den 27e är min lucka i tiden
jag får skriva till dig då
aldrig kommer aldrig funka för min hjärna
du vet det
det är sant att jag saknar dig
jag var aldrig ensam

jag är inte ensam det finns någon som jag i New york
med kaffe papper och penna och tystnad som svar

förenklat blir man kär i det man själv upplever att man saknar -Stardust

jag är min egen soulmate
jag tager mig själv
tills döden skiljer mig åt

skillnaden mellan hon och mig = du skulle inte kolla Netflix med mig
hård hårdare hårdast
jag är bara ben i mörkret inte hålla hand i ljus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar