tisdag 20 mars 2018

att känna passion är att dö

än lider jag
njutbart
över allt
den ljuslila kostymen total avsaknad av vardag
next level- dvs även avsaknad av dygnsuppfattning
nåd.
den öppna gylfen  de vita Calvin klein kalsongerna
revorna i skjortan uppknäppt vänster bröstvårta syns
närmst outhärdliga drag
sättet du dansade förbi mig i pälsen i lobbyn
ögon som  ser rakt in
gud jag tål dig knappt



den bultande besattheten jag bygger upp
får en annan temperatur i kroppen
allt bränner på näthinnan
växlar runt alla bilder
närsomhelst dippar jag
du är inte längre 10 minuter bort på ett hotell
att veta det gör mig odödlig
allt känns möjligt
om inte du någon exakt som du
jag släpper allt
det blir så plågsamt tydligt att jag aldrig kommer förälska mig i någon som svarar choklad på beroende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar