tisdag 2 augusti 2022

Mwuana på Odengatan är next level ögonknullad -ögonrape


fragment av hur det var att röka inne på Sturecompaniet  hur dörrhandtagen lyste i neon 

Whiterussianlen tunga hur han i "fel pojkband" drog in mig på killtoan på Cafeet

jag lät honom komma innanför först för han var mest lik han i "rätt pojkpand"

väldigt fort blev han väldigt våldsam så jag bet honom hårt i fingret han ville jag skulle 

stoppa i munnen som varit i mig och tog mig ur greppet svartögonen och ut 

sa det aldrig till någon som jag minns det men jag grät för Tomas och han köpte en korv till mig i ståndet utanför och satte mig i en taxi 

Äter en otrolig vegansk pistagebulle i Kungsan där är min portal till 2002 men just idag söker hjärnan förtvivlat efter Uk det känns som om du bläddrar efter mig  också

tar av mig

 musa dränkt av verkligheten 

om inte du 

var fan ska jag vila nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar