fredag 16 februari 2024

Tänk om jag lägger ett finger på din mun och får tillgång till dina fantasier

 visat som sugerrusch

in med essän inhalerar hela hans väsen

bokmärker rösten rare moments 

jag skulle kunna bete mig normalt antar jag  men jag har levt utanför så länge

isolerar mig i övrigt  inget får slippra in stänger alla ingångar 

mutear whatsup ber en bön om att aldrig mer behöva prata med någon 

ismael kan vara det första barnet jag hållt i min famn 

gränsen mellan konst och liv (existerar inte)

höger kind stelnad vänster öra bubblar  båda ögonen tixar som popcornmaskin

har vickat bort 8 klasser nu 

acaibowl varm choklad 

2 produktioner är greenlightade sa Gizem 

återuppståndet  av dig långt inne  i kroppen 

drömde att vi låg i studion kände din storhet smitta av sig på mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar