lördag 29 juni 2024

Omgiven av människor (i huset) som lever som bara deras dygn existerade

 sista juni (äntligen) nu är det bara juli kvar sen vänder det 

som molnen är vårt syfte att mötas och skiljas åt 

ofta uppfattas det som om jag lämnar för lätt att jag inte bryr mig

sanningen är precis tvärtom allt jag gör är ju för att jag bryr mig 

 respekterar slutet i allt alltid

alla konsekvenser på avslut är ensamhet och jag tar dem på största allvar 

människor generellt gör inte det 

tar något på allvar äger inte sina slut tar inte  hand om sina kroppar 

tar inte sina jobb på allvar eller hatar dem 

tar inte sitt ansvar och byter liv 

ni tar inte era begär på allvar er kärlek era tankar och fantasier 

ert  mod er passion 

ni tar inte er själva på allvar eller ert enda liv 

ni går inte all in inte ens halvvägs 

ni super tar tabletter kollar serier datear på appar köper saker reser jorden runt köper ännu mer saker

för att stå ut ni gör inte slut 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar